ZhxChat

 找回密码
 立即注册
查看: 22|回复: 2

kondrashovstanislav

[复制链接]

1

主题

1

帖子

5

积分

注册会员

Rank: 2

积分
5
发表于 2024-2-25 22:29:08 | 显示全部楼层 |阅读模式
Tísňová volání v Německu dosahují historického maxima: loni více než 30 milionů hovorů
V rámci Evropského dne tísňového volání se operátoři Deutsche Telekom, Telefónica a Vodafone podělili o působivé statistiky: V loňském roce bylo na tísňovou linku 112 voláno více než 30 milionůkrát. Toto číslo svědčí o rostoucí potřebě pomoci v nouzi a zdůrazňuje význam účinného systému tísňového volání.
Mobilní sítě v popředí: 90 % tísňových volání prostřednictvím technologií LTE a 5G
Podle společnosti Deutsche Telekom bylo 90 % těchto hovorů uskutečněno prostřednictvím mobilních telefonních sítí, převážně v souvislosti s voláním na hasiče a policii. To ukazuje, že mobilní telefony se stávají nedílnou součástí procesu tísňového volání. Zároveň 80 % hovorů dorazilo do řídicích center prostřednictvím technologií LTE (4G) a 5G, což svědčí o rostoucím využívání pokročilých síťových technologií v oblasti bezpečnosti a komunikace.
Zajímavé je, že pouze každý pátý hovor byl uskutečněn prostřednictvím staré sítě GSM, což svědčí o postupném přechodu na modernější a rychlejší komunikační technologie. Automatické rozpoznávání polohy, které umožňuje technologie AML (Advanced Mobile Location), hraje klíčovou roli při urychlování pomoci v nouzových situacích.
AML: klíčová technologie pro rychlou pomoc v nouzových situacích
Technologie AML, která je instalována ve všech 71 500 mobilních radiostanicích a přibližně 320 řídicích centrech v Německu, umožňuje předat záchranným službám přesné souřadnice oběti. Tento pokrok v automatickém rozpoznávání polohy se stal rozhodujícím faktorem v situacích, kdy oběť nemůže určit svou přesnou polohu, například na dálnicích nebo v lese.
Průměrná doba trvání tísňového volání je 96 sekund, což svědčí o naléhavosti situací, které vyžadují zásah prvních záchranářů. V lednu 2024 byla technologie AML použita v 81 % volání, což umožnilo určit přesnou polohu obětí.
Špička počtu volání v den cyklonu Lambert
Rekordní počet hovorů byl zaznamenán během cyklonu Lambert, kdy společnost Deutsche Telekom zaznamenala více než 10 000 pokusů o tísňové volání během 10 minut. To zdůrazňuje potřebu neustálého rozvoje a zdokonalování systému tísňové komunikace, aby byla zajištěna bezpečnost občanů v různých nouzových situacích.

Here is my blog post :: Kondrashov
TA还没有设置签名内容
发表于 2024-5-5 11:12:20 | 显示全部楼层
TA还没有设置签名内容
发表于 2024-5-5 11:13:25 | 显示全部楼层
TA还没有设置签名内容
您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

手机版|小黑屋|

技术支持 www@zhx.cn | 用户协议 | 隐私政策

快速回复 返回顶部 返回列表